petanque club venlo boule venlo boule-halle venlo

Petanqueclub Venlo is in 1996 opgericht en had haar eerste banen aan de Heymansstraat te Boekend (Venlo).

Op 6 septmber 2008 is de vereniging verhuisd naar de "Place de la Petanque" op het sportpark Maassen-hof. Op dit prachtige sportpark  beschikt men over 12 binnenbanen en 30 buitenbanen.

Adres: Maashoflaan 7, 5927 PV Venlo.

Telefoon: 077-4672828.

Het correspondentie-adres van PC Venlo is:

Magnoliahof 6, 5925 BN Venlo

Email: pcv@ziggo.nl

Vanuit de richting Eindhoven houdt U Venlo-zuid  (A73) aan en neem dan afslag 14 (Maasbree). Bij de stop-lichten slaat u rechts af en rijdt u door tot de rotonde dan 2 e afslag . Daar steekt u de snelweg weer over. Bij de volgende rotonde neemt u de 1e weg rechts en vervolgens ziet u na enkele meters aan de linkerhand het bordje Maashoflaan. Deze weg is gelegen tussen de forellenvijver Maashof en Welkoop (v.h. Boerenbond). Deze “laan” volgt u tot het einde tot voorbij Fit-Focus waarna u ons boulodrome ziet liggen.

Vanuit de richting Roermond houdt U tot voorbij de Maasbrug de A73 aan. Daarna neemt U afslag 14 (Maasbree). Vervolgens op het eind van de afrit gaat U links af en volgt de weg richting Boekend.  Bij de rotonde volgt U wederom de rijrichting Boekend en steekt de snelweg over.  Bij de volgende rotonde neemt u de 1e weg rechts en vervolgens ziet u na enkele meters aan de linkerhand het bordje Maashoflaan. Deze weg is gelegen tussen de forellenvijver Maashof en Welkoop (v.h. Boerenbond). Deze “laan” volgt u tot het einde tot voorbij Fit-Focus waarna u ons boulodrome ziet liggen.

Parkeren s.v.p. achter de hal of aan de voorkant en dan alleen de parkeerplaatsen aan de zijde van de hal. De andere kant is prive parking van Fit-Focus.

petanque club venlo boule venlo boule-halle venlo

Iedere 1e dinsdag van de maand wordt er een mini-mix gespeeld. Iedereen die een balletje kan gooien (lid of geen lid) kan hieraan meedoen.

Adres:
Petanque Club Venlo
Maashoflaan 7
5927 PV Boekend (gemeente Venlo)

Correspondentieadres:
Magnoliahof 6
5925 BN Venlo
Tel:
06–42502695.
email: mailto: pcv@ziggo.nl

Onze accommodatie is telefonisch bereikbaar op telnr. 077-4672828.

Voor boule-arrangementen kunt u terecht bij Pieter Schoenmakers, tel. te bereiken op tel.nr. 06-10998390 of via de mail onder pcvenlo.reserveringen@gmail.com

Geopend van 30 min. voor tot 30 min. na speeltijden.